Saturday, December 1, 2012

Cuti Sekolah !

Huh , Cuti sekolah ? hurmm ,, tak tahu nak buat ape . Aku rase rutin harian aku mase cuti ialah :-tidur , bangun , basuh pinggan , mandi , jemur kain , main laptop , updated blog , post kat Tumblr , buka Facebook , Tidur balik , bangun lagi and so go on =__='(jangan dilayan sangat aku nih , dah la broken english :p)
Dah banyak kali aku planning nak buat kerje sekolah , namun tak tergerak jugak pen dalam case tuu .(pemalas tol la ko nih )sekarang ni tengah layan MaharajaLawakMega :) Huhu :D (ni dah lari topik ni , meroyan ke apa budak ni )Haha , maaflah aku tiada Idea nak tulis apa.Hor !! Miss my sohabati , Zahirah ,Nurin , Qoyyuum ,Ainnur , Najah , Suha , Aien , Sarah , Bihah , Athirah dan semuaa lah ! Huh paling rindu sekali sahabat aku yang sorang tuh , iatu Zahirah .Huh , dialah tempataku bercerita tentang SA aku , Dialah tempat aku meluahkan perasaan aku , dialah orang yang selalu buli aku, aku pon buli dia (hewhew :3)Dialah segala-segalanya buat aku :') 11/1/2013 genaplah setahun kita berkawan , harap sangat kita sekelas tahun depan.Kerana kaulah yang satu menjadi SAHABATku .. .Huh , rindu sangat sahabat -sahabat aku yang terlampau sekepala dengan aku ..Najah , seorang lagi sahabat aku , budak ni suka sangat cakap pasal SA dia :p.Dia nih suka sangat tulis dalam kertas pasal hati dia pastu suruh aku baca then hapuskan takut jatuh ke tangan penjahat(macam dalam cerita spy-spy la pulak (=..=') )Ha ! satu lagi Sarah,Aien ngan Bihah , budak dua orang suka sangat buat aku gelak , dahla aku ni bila gelak tak ingat dunia.Sampai sakit perut aku dibuatnya :D
Yang tudung hijau tu Sarah ,yang sorang lagi tu Zahirah

Rindu giler-giler sahabat aku (hoi , dah banyak kali aku cakap daa)Huh , entah kenapa aku terlalu rindukan dorm aku dan 3 orang hamba Allah yang paling aku sayangi, Zahirah , dan lagi 2 orang (secret recipe :3)
Rindu giler kat Zahirah , that always make me happy with her jokes , kekadang nak marah pon tak jadi ;)Tempat aku cerita macam-macam kat dia :) banyak rahsia aku ngan dia okey :)
2 orang lagi tu aku rindu jugak ... rindu dengan keletah diorang ,rindu nak gaduh , Miss you two !Rindu dorm  tempat aku nak ceriakan diri bila aku tengah sedih .Aku paling benci kalau dom aku tak ada orang , sampai kadang-kadang aku je yang ada .Dan biasanya aku hilangkan kebosanan aku dengan tidur (asyik tidur sajee =_=)Rindu Ahli Dorm aku , K.Mira ,K,Ainu , K,Aida , K.Umie , K.Auni , K.Syimah ,K.Anis , K , Mija ,K.Minu , K.Leha ,..Huhu Rindu semua .. T__T tidak dilupai K.F3 yang sporting .. K.Ira ,K.Ada ,K.Balqiss , K.Faraa.RIndu K.Ira nge K.Ada (Hoho , lama tak buli diorang :3(jangan marah :)

Rindu Kamuu Semua !!

Rindu kelas 1 Ar-Razi :) sporting blake :) Cume masalahnya semua orang minat K-POP and I not in the Gang .Aku tak minat K-POP , I'm Sorry :P.Dan akhir sekali , aku minta maaf mana -mana yang aku tak sebut tu , bukan bermakna aku tak suka korang , cuma ingatan aku tak sekuat korang :) Memoryaku nk full kes PBS haha:)I.m stop at here .Tangan dah penat menaip .Assalamualaikum ,and Big Balls (haha ,tiru WipeOut !)


No comments:

Post a Comment

Lakukan Senaman di Jari-jemari anda
Dengan Meninggalkan Komen disini.
Kalau x nak Komen,Like pun Jadilah
~Hehe..~