Saturday, December 22, 2012

Cuti :D

Hoho, Alhamdulillah setiap tahun ade jugak rezeki kami sekerluarga pergi jalan-jalan . Tahun lepas rezeki Ibu ngan Abah lebih , kami dibawa ke Universel Studio , Singapore :D Pengalaman tak terhingga yang kami dapat ! Tahun nih Abah sibuk sikit jadi kami melancong dekat saja dekat KL , Tumpang Ibu Konvo ! Macam dibelinya termasukla aku . Memacam diborongnya ! Haha ( ok budak nih dah start dah =..=)
Ok , Sebenarnya aku tak tahu nak cerita ape. Nak sambung doodle story rse malas lah pulak :p Haa! Korang tengok tak cerita Putera Rayyan tuh ? Dah habis belom ? Aku tak sempat nak follow lah T__T Sedih +  romantic arh cite dye ! Skrang nih duk memikir nak buat ke tak kerja sekolah aku yang meninggi :D (Help mee)Ade satu kejadiaan yang dimana menyayat hati lagi memalukan . Haritu pergi dekat kedai makan pastu kedai tu ramai orang penuh meja , jadi kena tunggu orang habis makan baru boleh duduk. Ada seorang pak cik nih dia dah habis makan dan nak bayar , pastu dia angkat tangan melambai ke arah aku , bile aku nak pergi , ade seorang abang yang hensem lagi smart datang ,, nasib baik belom pergi jauh lagi kalau tak malu free malam tuh..Cuti tinggal seminggu lagi kan ? Jadi memang dah tak sempat aku nak tengok maharaja lawak mega sampai habis !(ape kena mengena ngan cuti ?)Sebab duduk kat asrama ! naseb baik asrama ade tv kalau tak naya ! hehe ~ Ibu selalu cakap yang aku nih hantu TV takpom Internet . Bayangkan Dalam 1 hari aku spendkan lebih 5-6 jam untuk komputer sahaja ! belum masuk TV lagi . Berhenti kejap-kejap untuk makan , solat :DMacammana Ibu tak gelar aku Hantu Tv ngan Internet dah kalau macam tu aku spend masa kat komputer ? Naseb la kalau power spek bertambah ;T_TChopp :D Nokk makan choki choki jap ! pastu nak buat header baru ! ilaliqo '!!

No comments:

Post a Comment

Lakukan Senaman di Jari-jemari anda
Dengan Meninggalkan Komen disini.
Kalau x nak Komen,Like pun Jadilah
~Hehe..~