Monday, December 3, 2012

Jamuan Akhir Tahun Dorm, !

Selamat err ,, memandangkan sekarang ni petang so should I say , Selamat Petang semua !
Huh, Best Giloss ! Semua orang sporting terutama Kak F5 ! Happening ! Form 1 buat persembahan 
seloka ngan nyanyi, sape lagi kalau bukan saya ! Haha ,pelbagai yang kami adekan mase jamuan dorm tu, Persembahan setiap form , running man ! , kotak beracun ..tapi running punya separuh jalan je sebab bising sangat(Almaklumlah perempuan kan ^__^)Memang best lah malam tuh , siap main twister lagi (dahlah time tu pukul 1 pagi dan esoknya F5 nok SPM !)Tapi F5 dorm kami memang tak kesah langsung :) beruntung sangat lah sape yang dapat F5 dorm kami tuu :3.berbalik pada twister tadi , erm rasenyer aku maen sampai 5 round rase , sakit ? kejang sebentar bersama kitkat(oke,budak nih dah start melalut.)main sampai pukul 2.30 PAGI.Itulah sejarah tercipta sepanjang aku duduk kat asrama.Memang time tu dorm , tunggang langgang, dah macam kapal pecah !Mulanya memang tak nak tidur tapi Tertidur jugak ..:)Makanan ? Kiteorang makan bihun tom yam , pastu K.Qilah sponsor laksa tapi malangnya aku tak makan laksa , Untuk makluman semua , saya tak suka pedas , sebarang sos , terutama cili , tomato ,! Sos lada hitam takpe.(oit ! tetibe cite pasal diri dia pulak !)ok,ok back to the stories , haa ! nasib baik laa terkejut subuh , selepas subuh tu tetiba kawan sedorm aku nih , Aida dia naik katil pastu tidur balik , bukan macam selalu sebab dia nih balik subuh terus pergi mandi,Rupanya dia kata nak pergi sekolah pukul 10.00 PAGI.Akupon apelagi terus menjoinkan diriku untuk tidur balik hehe !Bila pergi kat sekolah , teruk aku kena 'bash' dengan kengkawan , pedas giler kate-kate diorang , nasib laa aku nih hati batu , tak terasa pom ! Huh rindu pulak kengkawan aku semua tu , Ye lah time cuti rindu sangat , time sekolah jumpa pom tak nak (hey ! gurau je )hehe ~Okelah stop kat sini dulu sebab dah nak Maghrib dah ni ~ Salam , 

No comments:

Post a Comment

Lakukan Senaman di Jari-jemari anda
Dengan Meninggalkan Komen disini.
Kalau x nak Komen,Like pun Jadilah
~Hehe..~