Monday, December 23, 2013

Benci!

Assalamualaikum


Aku kehilangan .

Dulunya lain sekarang lain.Feeling like erghhhhhh!Dia adalah salah seorang dari family besar ak .Mungkin sepupu or anyone else yang dari family Ak.
Entahlah . Aku sedar siapa aku . Takde sape nak pandang . Hodoh .Tak sama dengan dia.Tapi kenapa dia berubah? Dulu dia tak macam tu pon. Dulu baik, bahkan hampir menjadi Idolaku .Namun ,people changes. Mungkin kejutan budaya yang diterimanya , terus berubah . Jauh dengan parents di negeri orang , takde sape nak larang , she can do anything that she wants .

Aku tak paham , Dulu dia sangat sopan, sejuk mata memandang . Entahlah. No words to say .Instead of meluahkan ape yang aku rase. Bukan sekali tau . Dah banyak kali. Time raya dan mase  pergi Bukit Tinggi .
Dia dapat bace ke airmuka aku nih . Even salah sorang BIG FAMILY aku pom perasan . Dok sibuk nak amik gambar dia .Ya ALLAh , tuhan saje yang tahu perasaan aku tu .Harini dia datang rumahh . Aku tak tahu nak bagi responds ape. I hate her .She makes all my day ruins . dia bukan yang dulu. Doakan dia menjadi yang dulu . Amin .May we go to Jannah  Together with MY big Family:)

No comments:

Post a Comment

Lakukan Senaman di Jari-jemari anda
Dengan Meninggalkan Komen disini.
Kalau x nak Komen,Like pun Jadilah
~Hehe..~