Thursday, December 4, 2014

PT3 :)

ASSALAMUALAIKUM !



Maaf lame dah hapdate blog . sibuk dengan exam , malas , malas , dan malas .Kesian blog aku dah lame tak buke , Sekarang ni aku melakukan kerja menjadi seorang penternak . Penternak Lemak LOL! HAHAHA .

Bosan wehh , cuti ni takde buat pape pon , 6/12 classmate aku ajak buat gathering . mula mula memang aku nak pergi . tapi aku ade hal sikit .Aku kene pergi KL T^T sedih wuuuuuu
Maafkan aku . Harap majlis berjalan lancar tanpa kehadiran aku yang sentiasa menceriakan majlis *perasan lulz*

Perghh , peperiksaan kali ni huh . aku sendiri tak dapat nak target aku dapat berapa . Sedih sangat . Cikgu kate tahun aku ni tahun ujian . Tikus makmal katenya . Sabar jelah . Mohon doakan kami ye . T^T

Apelagi eh , haaa ! Sekarang aku dah ade hobi baru . MELUKIS . Lepas ni kalu aku rajin aku post dalam blog ni okehh ? hehehehehe.


Aku nak solat asar dulu lah . Kbye . Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Lakukan Senaman di Jari-jemari anda
Dengan Meninggalkan Komen disini.
Kalau x nak Komen,Like pun Jadilah
~Hehe..~