Tuesday, June 3, 2014

Bday Gurl

Assalamualaikum , 


Happy Birthday to me :) Dah tua dah rupanya aku ni . Dan dah lama tak hapdate blog . Busy lah konon . hahahaha. 3/6 / 1999 seorang budak comel lagi kiut miut dilahirkan . Haha , sape lagi aku lh tuh . Meh aku nak story sikit .Semalam aku dapat berita yang classmate aku accident . Boleh dikatakan ngeri sebab Alphard dengan Almera , dengan keadaan Alphard yang terbalik di atas kereta Almera tersebut . Menurut kawan aku yang lain . Pemandu Almera tersebut mabuk dan ketika itu kereta classmate aku Alpard macam nak masuk simpang dan mase tu perlanggaran berlaku . Alhamdulillah, classmate aku dan ayah dia cedera  ringan . Mak dia koma sekarang dan abang kpd classmate aku tu meninnggal . Innalillah . Abg dia baru form 4 kot . mati  tak mengenal usia .Takziah aku ucapkan kepada classmate aku tu . Mungkin ade hikmah disebalik kejadian ini . Mari kita sedekahkah Al-Fatihah buat arwah abg dia.

No comments:

Post a Comment

Lakukan Senaman di Jari-jemari anda
Dengan Meninggalkan Komen disini.
Kalau x nak Komen,Like pun Jadilah
~Hehe..~