Friday, July 25, 2014

Ramadhan Kareem

Assalamualaikum



Ramadhan dah nak abis baru ko nak hapdate ye .*hehehehehe*

Ya aku akui Ramadhan kali membawa sedikit perubahan yang besar dalam hidup aku *aku rase besarlh jugak*
aku cukup gembira dengan perubahan aku namun a little sad sebab aku tak mampu tarik sahabat-sahabat aku lagi.Tak best jugak kalau kite berubah sorang-sorang sebab orang yang berubah je akan rasai perasaan kau tu .

*tarik nafas .

Ramadhan ni jugak membawa sedikit kegembiraan iatu result pekse aku meningkat ! Wuhuu , Alhamdulillah .Syukur Ke hadrat Ilahi .*wipe tears*

Ramadhan ini juga .. I had a great Iftor ever ! . after 3 years together . We had a great Iftor !Orang kate biarlh sekali buat tu selamanya diingati.but 5 arrazians tak datang sebab mereka ade urusan lain hehew :3
Yap . Betul cakap sorang sahabat aku , kalau kau tak berkawan dengan someone kau tak boleh nak judge dia suke-2 hati . Begitu juge classmate aku . Kalaulh aku dok kawan dengan boys , mungkin sampai bile2 aku anggap diorang sombong , koyaa semak and etc . *Maaf guys ,waktu tu naif lagi hihihihi .*
I will remember every single precious moments with you guys .*wipe tears*

Everything happens must be a reason. Aku happy dengan hidup aku . Alhamdulillah , Alhamdulilah .Semoga aku berkesempatan lagi dengan Ramadhan akan datang . There 's a few of cebisan ramadhan kali ni .Aku tinggalkan anda semua dengan satu kata-kata yang aku jumpa dekat Google:)

                                           

No comments:

Post a Comment

Lakukan Senaman di Jari-jemari anda
Dengan Meninggalkan Komen disini.
Kalau x nak Komen,Like pun Jadilah
~Hehe..~