Sunday, December 2, 2012

YOU !



Assalamualaikum ..
Kecewa , Remuk rasa hati . Rasa semakin jauh dengan awak Sahabat :'( Saya cuma ada awak dan juga kawan saya mase sekolah rendah :).Saya rindukan mereka dan awak pengganti mereka.Kini awak dah semakin jauh dengan saya.I always feels that feeling when I see your pictures.Saya selalu doakan supaya persahabatan kita kekal.Kepada awak iatu kawan sekolah rendah saya , jangan pernah lupakan saya , ingat budak yang paling femes kat sekolah kita , ingat saya :p.Kepada awak pula , sahabat baru saya , tolong jangan tinggalkan saya , awak semangat saya.Tempat bermanja , mengadu and everything .Kalau awak dah takde dengan siapa lagi saya nak buat semua tu ? dengan orang lain ? kalau ade un mesti tak sama macam awak.. kakak? Saya tak ade kakak awak .Saya rindukan awak sangat .. saya text awak , awak tak balas .Tolonglaa .Jangan buat saya sedih :( Rindu nak dengar ketawa awak yang mengalahkan hantu pontianak tu.
Saya doakan hubungan kita akan semakin baik .:')Kepada sahabat saya mase sekolah rendah , saye rindukan anda semua ! rindu awok mg ! haha masih ingatkah kerja spy yang kita lakukan ? Masih ingatkah kerja 'ngenat'yang telah kita lakukan ? masih ingatkah persahabat indah kita macam spongebob dengan patrick ? Hoho.. part 'ngenat' saya memang profesional . Well who dont know me , Aisyah Afiqah ramah lagi baik hati(petuiss , puji diri sendiri :p)Saya masih ingat lagi mase kite sembunyikan botol air kesayangan Lily tu , menangis-menangis si Lily .Last-last kiteorang bagi botol air tu.Sampai tak tahu macam mana nak pujuk (Jahat tol laa)Ingat tentang jamuan yang kita buat untuk cg pratikum tu..dan sebelum ade pembantu doktor yang pukul ammar datang pastu Saidatul jerit"Kill the robot,Kill the robot"Walhal pembantu doktor ade dekat depan kelas dah dan cuma dia je yang tak perasan .Saye masih ingat lagi siap ada kempen boikot lagi ,hehe ..Bila ingat semula memang suka sorang saya dibuatnya .Haha , berhenti dulu sampai sini nak pergi solat , Assalamualaikum :)

-The Nikonians :p -

No comments:

Post a Comment

Lakukan Senaman di Jari-jemari anda
Dengan Meninggalkan Komen disini.
Kalau x nak Komen,Like pun Jadilah
~Hehe..~