Friday, December 21, 2012

Doodle story :)

Harini Rajin pulak nak buat doodle storry , ni hasil tangan Aisyah sendiri . Maaf penggunaan aku kepada yang lebih tua .So Enjoy :D
******************
Hai nama aku Aisyah.Biasanya orang panggil aku Ecah ataupun Syah.
Aku Dilahirkan di Kg Pengkalan Batu.Mesti korang pelik kan kenapa aku cakap lahir kat kampung ? Sebenarnya aku sendiri pon pelik gak .Yelah adik beradik aku semua lahir kat hospital macam mana aku boleh lahir kat kampung.
Haha tu lah ibu aku jawab , sejak dari haritu kalau orang tanye aku lahir kat mana aku akan jawab aku lahir kat kampung :) Masa aku sekolah rendah aku pernah bersekolah sampai 4 buah sekolah ! hebat tak ?(dalam gaya eksited)

Darjah Satu(Sk Bukit Guntong )

Ha ! Macam tu lah,, sebenarnya aku banyak kerja jadi cerita ini Terpaksa di sambung semula ,,
BERSAMBUNG .. :D

No comments:

Post a Comment

Lakukan Senaman di Jari-jemari anda
Dengan Meninggalkan Komen disini.
Kalau x nak Komen,Like pun Jadilah
~Hehe..~